13 Haziran 2012 Çarşamba

MİSYON


JustBeenpaid! Misyonu

JustBeenpaid misyonu! üç bölümden oluşmaktadır:
  1. Online para kazanmak için en kolay ve en güvenilir yolu ile "% 98" (kim genellikle online para kazanmak için mücadele) için olanak sağlanması;
  2. Katılımcıların paralarını işleme becerilerini geliştirmektir moneymaking programları sağlamak;
  3. Üyeleri, yetkin, etkili ve yaşamlarının her alanında başarılı olarak 10-100 kat olmak "üst düzey performans" olmalarını sağlayan ürün ve hizmetleri sunmak.




İsmim Frederick Mann. Ben JustBeenPaid ana tasarımcısı değilim! (Jbp) ve ben yolları size sunabilmek için sevindim bir hale Başarılı Online Moneymaker!
Ben 1997 yılından beri tam zamanlı çevrimiçi gelir kazanç oldum. Yıllar geçtikçe, bazı insanların para çevrimiçi yapmak için mücadele nasıl farkında oldum. İnsanların online kazanmak için o kadar kolay mümkün kılmak için neler yapılabileceğini düşündüm büyük bir çaba var.
JustBeenPaid! - Özellikle de "alt" JSS-Tripler - mümkün olduğunca kısa "başarıya giden yol" yapar büyük bir atılım. İnsanların para kazanmak için sponsor gerekmez. Eğer sponsor insanların yaptığı Ancak daha büyük bir kazanç olabilir.
Bizim üst gelirliler - - Bazı üyelerimiz şimdiden 100.000 ABD Doları üzerinde kazandık - Bizim görmekblog .
Benim en büyük başarısı için bir yol bulmaktır yüksek geri dönüş programı süresiz olarak sürdürülebilir kılmaktır . Yıllar boyunca, yüksek geri dönüş programları binlerce olmuştur. Tipik kaderi bir noktada programın sahipleri "para ile çalışan" ve programın kaybolur olmuştur. Üyeler daha sonra kaybolmadan önce, programda vardı ne olursa olsun kaybedersiniz. Bildiğim kadarıyla, ben bu sorunu çözmüştür tek kişiyim.
Jbp deneyimli üyeleri ile etkileşim ve sorularını yanıtladı alabilirsiniz günlük seminerleri şeklinde kapsamlı eğitim vermektedir.
Şu anda yeterlilik belli bir seviyede çalışır. Ürünlerimizi incelemek ve uygulayabilirsiniz - "Büyük Başarı Cephe" ve "Killer Başarı Tricks", "Your Brain yükseltme" - yetkinlik düzeyini yükseltmek. Bu başarı derecenizi arttırır ve size daha fazla para kazanmanızı sağlayacaktır.
Sadece bir sonraki adımı atmaya ... ve Kişisel Başarı GARANTİLİ!




PK Clarke

Jbp Yaşamı Geliştirme Direktörü

PK geleneksel web tabanlı, iş ve pazarlama tecrübesi ve uzmanlık ve türlerin geniş bir alanda yıllardır var. A doğumlu girişimci - onun vizyonu ve bilgi uyguluyor: Pazarlama - Yatırım - Emlak - Ağırlama Endüstrisi - Perakende - lansmanı ile geçilecektir yeni ve heyecan verici programlar oluşturma ve geliştirme ve Kişisel Gelişim Başarı jbp Living.
Hiç kuşkunuz olmasın - jbp ise DEĞİLDİR "sadece başka bir HYIP" - jbp Yaşayan başlatılması ile, jbp üyeleri hem de hayatın her alanında gelişmesine yardımcı olmak ", Bireysel Başarı İçin Kaynak ve Çözüm Merkezi" tam bir zevk mümkün olacak parasal ve kişisel, yeni ve benzersiz yollarla.


ÜYELİK İÇİN  TIKLAYINIZ


JUSTBEENPAİD SUNUM


SUNUM DEVAMI

Etiketler:

0 Yorum:

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa