13 Haziran 2012 Çarşamba

ÜYELİK SÖZLEŞMESİ




FİRMANIN KENDİ SİTESİNDEN TÜRKÇELEŞMİŞ ALINTIDIR.


JustBeenPaid Üye Sözleşmesi
YASAL UYARI: JustBeenPaid tarafından bilgi verilmesi! ve ilgili sayfalar ücretsiz konuşma hakkı uyarınca bilginin yayılmasını oluşturmaktadır. Bu sayfalarda hiçbir şey yasal, muhasebe, vergi, para, bankacılık ya da yatırım tavsiyesi olarak yorumlanabilir etmektir. Böyle tavsiye isteyen herkes, bir biçimde kalifiye ve yetkili profesyonellerle danışmalısınız. Bu sayfaların tüm okuyuculara ısrarla mektubu tüm yasalara uyun önerilir. ÇEŞİTLİ ETKİNLİKLER KATILIM İÇİN HERHANGİ BİR ÖNERİ YEREL YASALAR tarafından yasaklanan yerlerde geçersizdir ARE HERE ÖNE. JustBeenPaid! Ile ilgili herhangi bir faaliyete katılanlar, kendi sorumlulukları altında katılırlar. Katılımcılar JustBeenPaid tutun katılıyorum! sahipleri, yöneticiler ve operatörler JustBeenPaid ile ilgili herhangi bir faaliyete katılmanın bir sonucu olarak ortaya çıkan herhangi bir kayıp açısından zararsız!

JustBeenPaid katılmak için! ve üye olmak, sen JustBeenPaid üzerinde belirtilmelidir! aşağıdaki VE ŞARTLARI kabul ettiğinizi kayıt formu.

VE ŞARTLARI
1. Aklı ve reşit olmak, ben burada ben JustBeenPaid hakkında bilgi istemiş olduğunuz katılıyorum! (Jbp), bir kurşun üreten ve online başarı sistemi.
2. Yukarıda Genel Yasal Uyarı okudum. Onu anlamak ve uymayı taahhüt ederler.
3. Ben burada kimse bana İstenen veya benim iradesine karşı jbp kayıt için beni ikna etti beyan ediyoruz.
4. Ben jbp katılmaya karar verirseniz, ben (herhangi bir ev merkezli dernek katılabilir iş ve / veya herhangi bir yasal işletmeler veya fırsatlar için kullanabileceğiniz potansiyel bir temel oluşturmak için özel bir dernek katılacak anlamak dışındaki Bir müstehcen doğa veya sakıncalı doğa) I gelişmesini istiyoruz.
5.. Ben bu etkinliği bir yatırım faaliyeti, franchise veya iş fırsatı olduğuna inanıyoruz neden olmamıştır.
6. Ben herhangi bir hükümet ajansı çalışanı ya da resmi değilim beyan, ne adına hareket için ya da herhangi bir devlet kurumu adına bilgi topluyorum.
7. Ben herhangi bir medya veya araştırma şirketi, sözleşme veya başka türlü, ben bir çalışan değilim beyan ve ben başkası için bilgi toplamak amacıyla jbp sayfalarından herhangi okumuyorum.
8. Ben bütün bilgi veya jbp ilgili (olmayan üyeler için geçerli sayfaları ve kamu kullanımı için yetkili pazarlama malzemelerinde dışında) özel ve gizli olduğunu onaylıyor ve ben açıklamayacaktır kimseye bilgi söyledi.
9. Ben belki jbp ile elde edilebilir ne kadar herhangi bir öneri, herhangi bir kişiyi kazanç belirli bir seviyeye ulaşmak olacak bir söz teşkil etmediğini beyan ediyoruz. Ben hiçbir kazanç garanti olduğunu anlamak ve riske herhangi bir para kaybolmuş olabilir.
10. Ben burada bir jbp üyesi olarak benim doları kendi iradesiyle bir eylem olduğunu onaylıyorum, ve ben, gizli tutacak özel ve gizli bilgilerine erişim hakkı olacak.
11. Jbp izin verilmez tanıtmak için "spam" (istenmeyen e-posta) gönderiliyor. Jbp yöneticileri bir üyesi üyeliği derhal iptal edilecektir jbp, teşvik spam kullanılan belirlerseniz. Daha fazla bilgi için, bizim Spam Politikası bakın.
12. Jbp üyeleri jbp teşvik etmek için kullanabilirsiniz kendi benzersiz web sayfaları alırsınız.
13. Temelinde olduğu gibi, bir servis jbp sağlanır. Hiçbir garanti veya garanti hizmeti belirli bir zaman var olacağını ya da belirli bir kalite beklentilerini tatmin edeceğini sağlanmaktadır. Jbp sahipleri ve yöneticileri hizmet herhangi bir arıza veya bozulma açısından zararsız yapılmaktadır.
14. Her üye Hesabı Sil özelliği Üye Alanı kullanarak herhangi bir zamanda onun üyeliği sona erdirebilir. Bir üyelik silindikten sonra, restore EDİLEMEZ. Eğer üyelik silmeyi tercih ederseniz, sizin istendiinde Tavsiyelerinizin tüm kaybedersiniz. Ayrıca iadesi almaya hakkı dahil jbp gelecek tüm faydaları, vazgeçmiş olursunuz.
15. Jbp yöneticileri başvurmadan, kendi takdirine bağlı olarak, neden olan veya olmayan, herhangi bir zamanda herhangi bir üyeliği sona erdirebilir. (Şerefiye teşvik etmek, bu keyfi, bu gücü kullanmak üzere jbp yöneticilerin çıkarına değil. Bizim politikamız bütün durumlarda titizlikle adil olmaktır.)
16. Jbp yöneticileri, kendilerine gönderilen tüm gereksiz e-postaları görmezden gelecektir. Gereksiz bir e-postanın birincil örnek zaten jbp web sitesinde cevap bir soru. Tüm üyeler ve müstakbel üye iyice tamamını jbp web okumalısınız.
17. Jbp yöneticileri haber vermeksizin herhangi bir zamanda jbp programın herhangi bir yönü (gizlilik politikası hariç) değiştirebilirsiniz.
18. Jbp programı herhangi bir şekilde istismar edilemez. Suistimalleri jbp yeniden girerek kaldırılır ve men edilecektir herhangi bir üyesi. Jbp yöneticileri tarafından yapılan tüm kararlar rücu tabi değildir.
19. Zaman zaman, jbp yöneticileri jbp şecere koruyarak, başka bir programa tüm jbp üyelik ithal edebilir. Bu aynı zamanda diğer program ithal insanların diğer program üyesi olmak için belli bir tarihe kadar kendi hesaplarını aktive olacağı bazında yapılacaktır. Bu tarihe kadar kendi hesaplarını aktive etmezseniz, onlar başka bir programdan atılır. Bu yöntemin bir yararı jbp üyeleri diğer program (hesapları aktive olduğu ölçüde) kendi jbp altınızdaki almanızdır. Başka bir yararı da bir şey yapmazsak yeni program olmak istemiyorum edenler otomatik olarak atılır olmasıdır. Böyle bir ithalat öncesinde, jbp yöneticileri e-posta yoluyla ve beklenen ithalat Üye Alanı ve nedenlerini tüm jbp üyeleri bilgilendirecektir. Ithalat müteakiben diğer program yöneticileri diğer program yararları açıklamak için jbp ithal edilen bu e-posta göndereceğiz, ve onların hesaplarını etkinleştirmek için prosedürü ile bunları sağlamak için, onlar diğer program üyesi olmak isteyen gerekir.Bir e-posta fazla diğer program yöneticileri tarafından gönderilebilir. (Son tarihe göre diğer programda kendi hesaplarına etkinleştirmezseniz jbp üyeleri bu programdan atılır.) Jbp üyeleri bu kural 19 de belirtilen e-postaları almayı kabul ediyorsunuz. (Gizlilik: Bu kural 19 başına herhangi bir ithalat diğer program yöneticileri hiçbir şekilde jbp e-posta adreslerini kötüye olacağı temelinde olacak tarihine ulaşıldığında, diğer programda tüm etkisizleştirilir hesapları silinecek ve. Bu silinen hesaplar için e-posta adreslerini diğer program yöneticileri tarafından korunacak olmayacaktır.)
20. Sen jbp Tüm ödemeler Yönetici nihai olduğunu ve jbp jbp açıkça iadesi veriyor durumlar dışında, sıkı bir hayır-geri ödeme politikası olduğu konusunda hemfikir.
21. Ödemenizin sistem hesap kimlikleri doğru ve güncel olduğundan emin olmak sizin sorumluluğunuzdadır. Jbp ödeme sistemi hesaplarının yanlış bilgi veya bakımı nedeniyle herhangi bir cevapsız ödemelerden sorumlu değildir.
22. Bu aslında aldığınız gereken tüm ödemeler alınan emin olmak için bir ödeme sistemi hesaplarını kontrol etmek sizin sorumluluğunuzdadır. Belirli ödemelerden jbp üye üye yapıldığı için, jbp sistem üyeleri arasında herhangi bir ödeme aslında yapıldığını teyit edemez.
23. Üyeleri JSS (JustBeenPaid! Sinerji Surf) hesapları fonuna, böyle finansman amaçlı programlar JSS, JSS-Tripler, JSS-Çözgü ve / veya JSS-Booster pozisyonları satın almak. Üyeler yukarıdaki programlara pozisyonları satın almadan önce kendi JSS hesaplarından ("dış kaynak" dan) yeni eklenen para çekmek olmayabilir.
24. Ödemeler konusunda iki üye arasındaki bir anlaşmazlık durumunda, anlaşmazlığı çözmek için katılan üyelerin sorumluluğundadır. Jbp yöneticileri gibi senaryolarda hiçbir sorumluluk tutun.
25. Bireysel jbp üyeleri jbp ve verimlilik veya başka herhangi bir program, ürün, ve jbp tarafından sağlanan hizmetler sorumlu değildir. Diğer üyelere, tanıtmak sponsor veya başvurun olanlar da dahil bireysel jbp üyeleri, jbp mali karar ve talimatlar ve diğer programlar, ürünler ve jbp tarafından başlatılan hizmetler ile ilgili olarak herhangi bir yükümlülük veya yükümlülüklerini tabi.

ÜYELİK İÇİN  TIKLAYINIZ

1 Yorum:

saat: 21 Haziran 2012 07:20 , Blogger Unknown dedi ki...

paylaşım için teşekkürler . yazılarının devamını bekliyoruz

 

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa